Ovaj blog posvećen je jednoj velikoj umetnici, divnoj osobi - Nadi Mamuli. Kada se danas pomene ime Nade Mamule starije generacije se odmah prisećaju nezaboravnih intepretacija narodnih pesma „U đul bašti“, „Kad ja pođoh na bembašu“ i ostalih, ali i novijih pesma „Negdje u daljine“, „U lijepom starom gradu Višegradu“ itd. Njeno ime postalo je simbol bosanskog sevdaha, a njeni audio snimci, za arhivu nekoliko radio stanica, zaostavština od velikog umetničkog značaja. Na žalost zaboravili su je oni koji nisu smeli, iz nekih razloga. Ali mi, njeni poštovaoci i njeni slušaoci, nismo! Pamtimo je, uživamo u njenim pesmama i činimo sve da otrgnemo od zaborava njeno ime, njeno delo. Na žalost Nada nas je napustila 11.10.2001 godine (u Beogradu), otišla je, kako to mnogi setno i lirski kažu, u legendu, otišla je „Negdje u daljine“. Ipak, za nas, kao ni jedna legenda, ona ne umire. Svaki put kada slušamo njene divne pesme on živi, sa nama, kroz svoje delo. Nada je volela pesmu i živela za pesmu, ona je bila njen život, njena velika ljubav. Na njenim poslednjim slikama, koje možete videti u foto galeriji ovog bloga, ona je sa mikrofonom u ruci, uvek nasmejana. Počela je da peva kao mlada , i do kraja svog života pesma je pratila. Ovaj uvod završicu Nadinim divnim rečima – „Pamtite me po pjesmama mojim.“

2 коментара:

annonymous је рекао...

suprug i ja smo u braku 8 godina. Bili smo u sretnom braku sa sinom. Prije 6 mjeseci počeo sam primjećivati ​​neko neobično ponašanje od njega i nekoliko tjedana kasnije saznao sam da se moj suprug viđa s nekim. Počeo je kasno dolaziti kući s posla, više ga uopće nije bilo briga ni za mene ni za djecu, Ponekad izađe i ne vrati se kući čak 4 tjedna. Učinio sam sve što sam mogao da riješim ovaj problem, ali sve bezuspješno. Postala sam jako zabrinuta i trebala mi je pomoć. Dok sam pregledavao, naišao sam na svjedočenje koje je sugeriralo da dr. AJAYI može pomoći u rješavanju mojih bračnih problema, obnavljanju narušenih veza i tako dalje. Pa, osjećao sam da bih trebao probati. Kontaktirao sam ga i on mi je napravio čaroliju. Dva dana kasnije, suprug mi je došao i ispričao se zbog nepravde koju je počinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj opet sretno živi zajedno. Sve zahvaljujući dr. AJAYI. Ako trebate bacača čarolija koji može stvoriti čaroliju koja uistinu djeluje, predlažem da ga kontaktirate. Neće vas razočarati.


Nazovite i Viber / Whatsapp +2347084887094
Pošta: drajayi1990@gmail.com

Sstro је рекао...

ZELIM OVIM PUTEM DA SE ZAHVALIM IMALA SAM BRAK I DETINSTVO JAKO LOSE SVE DOK NISAM REKLA KUMI STA SE DESAV KOD NAS MADA JE ONA I VIDELA TO BILO JE KATASTROFA OD ZIVOTA PAKAO ZENU SMO POZVALI KUMA I JA I ONA MI PUNO MOGLA RESILA MI SVE SADA SMO SRECNI I ZADOVOLJNI..EVO BROJA+381611047085